måndag 5 januari 2009

Hårkaos

Har idag varit duktig och gått en långpromenad me Wille, vi gick och mötte Anna, gick hem med Wille och gick sen till Anna.

Där umgicks vi ett tag, sen for vi en sväng på Åhlens där jag köpte både avfärgning (2 förpackningar) och en färgning med slingor, där färgen ska vara lik min naturliga hårfärg.

Har inte haft min naturliga hårfärg på mycket länge, och har alltid räknat mig som brunett, men enligt hon som hjälpte oss på Åhlens så är jag mörkblond! Skumt! :)

Vi har iallafall kämpat på jag å Anna och gjort avfärgningen i två omgångar, då vi delat innehållet i förpackningen och använt hälften åt gången.

Kan ju säga att jag inte vill visa mig ute som håret ser ut nu, men imorgon kör vi igång igen med ännu en omgång avfärgning och till sist färgningen och slingningen........får se vart det slutar.

Ska dessutom rida imorgon för första gången på mycket länge, känns lite smånervöst men mycket mycket spännande :)

1 kommentar:

Jenny sa...

Oj, ny färg vad roligt! Hur blev resultatet då? Vi måste träffas snart!!!! Kram!