torsdag 8 januari 2009

Hårkaoset är över för denna gång...

Jag (eller mestadels) Anna har kämpat som en gris för att få mitt hår att se någorlunda normalt ut, hade nämligen färgat det rött x antal gånger och det kan jag säga er att det är inte lätt att få bort från håret! Kom som på en dag att man både sparar pengar och slitage på håret om man låter bli att färga det, men då e de ju den där idiota utväxten som tyvär är oundviklig. Jag har nu i allafall gjort avfärgning i fyra omgångar, och sedan färgat håret i en färg som förhoppningsvis är mycket lik min naturliga. Här kommer lite bilder på hur "fin" jag var under processen ;P
(E dock fortfarande lite rött, men jag e nöjd)




1 kommentar:

Jenny sa...

Det finns inga andra ord än wow! Jag gillade verkligen den rosa färgen skarpt! :D Hoppas du blev nöjd! Det är detta jag saknar med att inte bo granne med dig!!! Bara kunna hoppa över och hjälpa varandra med hårfärgen!! Kram på dig