fredag 26 december 2008

Dagarna efter jul...

Ja nu har det alltså varit julafton, det går så fort så man hinner inte vara med tycker jag. När man var liten var det en lång väntan, man räknade dagarna till jul och tyckte att det gick såå sakta. Men nu förtiden smäller det bara till, och så plötsligt är det juldagen och annandagen. Julkänslan är inte alls nå vidare stark nu förtiden, tror de beror på att man inte längre tror på tomten, och inte längre är fixerad av vad man ska få i julklapp. Men jag tycker verkligen att julafton är en mysig dag, när hela släkten samlas, man umgås har det mysigt och äter god mat, tycker det är så mysigt med julmusiken som spelas, och alla ljus som är tända. :)
Igår (juldagen) jobbade jag kväll, och gör det även ikväll, känns skönt att tjäna lite extra pengar, de kan jag verkligen behöva. Längtar så enormt mycket efter den kommande flytten, det börjar närma sig nu, men jag tycker tiden går saaktta!!! ;P

GOD JUL!! På er alla

Inga kommentarer: