måndag 1 december 2008

Lördag

Jag har inte riktigt haft tid att uppdatera här i helgen så här kommer nu en liten försenad uppdatering.

I lördags satte jag mig i saaben och körde iväg för att hälsa på min goda vän Jenny:)
resan gick bra än fast det var lite spårigt.

Väl framme hade jag jätte trevligt! vi tjattrade på som vanligt, jag hjälpte till lite med att vika ihop lakan osv, vi drack go kaffe och skrattade en hel del:)

Påväg hem fick jag ett samtal från min mor som undrade om jag inte skulle svänga förbi hos dom när jag ändå hade vägarna förbi, men jag tackade nej eftersom jag tänkt umgås med Isak.

Under tiden jag pratade i mobilen fick jag ett sms som jag kollade lite senare, de var Isak som meddelade att han och några av hans kompisar skulle ha en grabbkväll (med de menade han att de inte ville ha mig som är ett "fruntimmer" med).

Så planerna ändrades och jag körde förbi mor och far ändå, när jag kommit dit kände jag att de inte hade varit helt fel att stanna där över natten (jag skulle ändå dit nästa dag eftersom vi då var bjudna på middag).

Fick dock oerhört dåligt samvete över att wille i så fall skulle få vara ensam så länge, men då erbjöd sig min snälla far att köra mig till stan så vi kunde hämta Wille och lite annat smått å gott:)

Kvällen var räddad!!

Inga kommentarer: