tisdag 9 december 2008

Tisdag

Ja ligger nu en vecka efter i uppdateringen, men bättre sent än aldrig (dessutom vet ja inte om de e nån annan än Alex som läser) så de kanske inte har märkts av?

Helgen som va körde vi iväg lite grejer till huset, rättare sagt två cyklar, en moped och en opel:)
Känns grymt skönt att de e gjort!
Det gör också att det känns att den stora dagen när det verkligen gäller närmar sig, sakta men säkert. Kommer att bli en så oerhört stor förändring, men förhoppningsvis blir det till det bättre.

Va på banken idag och diskuterade och planerade lite inför husköpet och bankbytet, kändes riktigt bra:)

I morgon ska jag plugga för fulla muggar, jag har nämligen 2 prov och 3 skriftliga inlämningar som ska vara bortgjorda innan nästa vecka är slut, och med tanke på att jag jobbar i helgen så e de bäst att plugga häcken av mig nu i veckan.

Än fast jag hade bestämt mig för att inte julpynta nåt i år, så tog det inte lång tid innan tomtarna stod på plats, har även inhandlat en ny jättemysig tomte på dollar:)

1 kommentar:

Jenny sa...

Det är väl klart att det är fler än Alex som läser! Jag är en trogen följeslagare av din blogg - jag kanske skulle ha tagit upp mitt bloggande igen! Ha en bra fredag! Kram