tisdag 11 november 2008

Frasses

Jag for inte på den första lektionen ändå, men va i alla fall duktig och skrev ett meddelande på firstclass:)
Jag vet inte vad de e me mig just nu, har jätte svårt för att koncentrera mig på ex skolarbeten, kan bara sitta koncentrerad ett litet tag. Jag tror mycket beror på att jag känner mig stressad, men jag blir inte direkt mindre stressad av att inte kunna plugga ordentligt!

Ska bli skönt att åka bort i helgen, bort från vardagen och allt vad den innebär. Ska nämligen på bröllop i stockholm, ja å Isak åker till ume på torsdag där vi ska sova hos min morbror, på fredag flyger vi därifrån kl7. Så då har vi hela dagen för oss själva:) ska gå lite på stan å försöka hitta lite julklappar hade jag tänkt, bröllopet är på lördag vid 2 tror ja? och på söndag åker vi hem.

Har bara flugit 2ggr förut och det var inte trevligt! väldigt guppigt va de! men hoppas på ett större plan den här gången.

Kommer att kännas lite konstigt och tomt att vara utan Wille så "länge" men jag vet ju att han lever det goda livet, först hos Alex och sen hos mor å far:)

E proppmätt just nu, har just tryckt i mig ett miniskrov, pommes med smältost och lite lökringar! gott va de:)

Fast jag vågar inte kolla hur det ser ut på mitt konto, har handlat en del "onödiga" saker på senaste tiden.........hm, måste börja lära mig att snåla! Kommer absolut inte kunna leva på samma sätt när vi flyttat till hus, inte så länge jag pluggar i alla fall.
Men det känns helt ok, det viktigaste är att jag kan umgås med nära och kära:) sen kommer jag kunna vara betydligt oftare hos Yatsy (en nordsvensk), eftersom det blir så mycket närmare när vi flyttat. Då skulle jag praktiskt taget kunna cykla eller gå dit.......
men vi får se hur de blir med det;P

Nu ska jag ta och smälta maten lite, och sen ta tag i lite plugg, å kanske sortera och packa lite grejer som ligger i källaren.
Adjö!

Inga kommentarer: