tisdag 25 november 2008

Tisdag

Idag har jag haft en rolig lektion, vi målar, klipper och klistrar (ungefär på dagisnivå) men vi gör det för att kunna spela upp en dockteater för en förskoleklass :) De e riktigt skoj!

Har borstat Wille, men när jag skulle ge honom godis efteråt som belöning så kände jag att det fortfarande fanns tovor kvar, inte särskillt kul! men de e istort sett omöjligt att få honom tovfri. Särskillt den här årstiden när det är snö överallt (han älskar att rulla runt i snön).

Ikväll ska jag och Wille gå på promenad med Rigmor ,Willes ägare (vi är fodervärdar) och Harry som vi ska bli fodervärdar åt, de ska få bekanta sig med varandra och vi ska se om de funkar ihop innan Harry ska flytta till oss.
Framöver ska även jag och Isak gå ensamma med Harry så att han även blir bekant med oss.

De ska bli skoj!

Inga kommentarer: