måndag 24 november 2008

Söndag

Ja egentligen e de ju måndag nu (00:04) men de skiter jag i :)

Har jobbat i helgen och det har faktiskt gått riktigt bra! Jag trivs rätt bra där, personalen är trevlig och de flesta av de boende är så mysiga. Känns härligt när man vet att man varit till hjälp för någon, vare sig det gäller ett toalettbesök eller en pratstund.

Såg debatten igår om hur det gått till på ett boende i Halmstad, de e helt fruktansvärt!!! Fattar inte hur människor kan göra så mot andra människor!? Har de ingen som helst skam i kroppen?

Har inte hunnit umgås särskillt mycket med nån i helgen känns det som, tur att Isak jobbar förmiddag i veckan!

Från och med imorgon så ska jag vara effektiv och planera mina dagar när det gäller plugget, från och med imorgon kliver jag upp sju och ska göra mitt bästa för att vara i sängs tio. Ska verkligen tvinga mig själv för att fullfölja dessa planer också, tur att Isak lovat att vara på mig:)

Har blivit riktigt sena kvällar nu på sistone, så även ikväll så imorgon blir det nog lite tufft att kliva upp, men det ska minnsan inte stoppa mig.

Fick nyss höra att Jenny (en av mina bästa vänner) och hennes kille och två hundar sover i huset de hyr (de har tillochmed idag bott mitt emot oss), men gör nu inte längre de........
Känns lite skumt, har blivit så van vid att hon alltid finns så nära mig.
Samtidigt är jag jätte glad för hennes skull! Hoppas verkligen att vi kommer träffas ofta ändå (fast jag inser ju att vi inte kommer träffas lika ofta som nu).

Jag är rädd om mina vänner! Jag älskar er :)

Inga kommentarer: