onsdag 12 november 2008

Mat

Håller på med middan nu, idag blir det korvstroganoff :) hoppas bara jag lyckas med riset (e ingen kock direkt).

Känner mig lite orolig för Isak som har ont i bröstet och i ryggen, hoppas det inte e typ lunginflamation! Känns extra "opassande" eftersom vi ska til ume imorgon å sen flyga till stockholm på lördag.

Under tiden jag skrev så ringde timern och sa att maten va klar, så nu har vi ätit (de gick att äta och va tillochmed gott).

Satt nyss å skrek åt tv:n när jag skulle försöka mig på hard på guitar hero! kände att jag va tvungen att göra nåt annat ett tag så att det inte går sönder nåt........

Nu väntar jag i stort sett bara på att klockan ska bli åtta så att jag kan se bonde söker fru :), å sen e de ju greys anatomy:) onsdagar är härliga!
Skulle i och för sig kastat mig in i duschen, gruvar mig bara för stunden före och efter man står där i det varma sköna vattnet, för då e de kallt! huvaligen! men när man sen lagt sig under en skön varm filt så e den hemska kalla stunden man nyss upplevt som bortblåst, så de e absolut värt de :)

Inga kommentarer: