tisdag 11 november 2008

Tisdag

Ja lyckades inte riktigt med att kliva upp när klockan ringde idag heller, fy på mig! Måste verkligen skärpa mig på den fronten!

Har snart lektion men det känns inte riktigt värt att fara, har ju prov i de ämnet i morgon så på lektionen ska jag i stort sett bara plugga inför de, vilket jag gör bättre här hemma......Men jag tycker så synd om läraren som typ får sitta själv i klassrummet (brukar oftast bara vara ja å en annan tjej där), så jag funderar på att fara ändå.

Varför va just jag tvungen att födas med ett samvete!?
Fast iochför sig så e de rätt bra att ha;P

Jag och min sambo ska flytta till hus nån gång i Januari, så inatt har jag drömt mardrömmar om de! Drömde att han som vi ska köpa huset av plötsligt ångrade sig, så då va vi å kikade på lite andra hus, men inget av dom kunde mäta sig med "vårat". När man drömmer så tycker jag det är en bekräftelse på, dels att min hjärna inte kan tänka på mycket annat än huset just nu (vilket inte e bra med tanke på att jag har prov imorgon), och att det verkligen känns helt rätt med huset vi har valt :) längtar verkligen!

Inga kommentarer: