måndag 17 november 2008

Måndag

ja, idag har det inte hänt så mycket har mest tagit igen mig efter helgens bravader.

Hade en lektion mellan kvart i tolv till ett, sen har jag bloggat, lagat mat, packat upp lite grejer från resan, pratat lite i telefon men främst legat i soffan och latat mig;P

Nu ska jag klä mig som sjutton för ja tycker det är svinkallt ute fast termometern visar nåt annat, ska gå ut me Wille, städa undan lite, hänga tvätt och borsta wille.

Tänkte försöka göra några av de sakerna med ena ögat på tv:n samtidigt. Men kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska se Design Simon å Thomas eller färjan, ibland brukar jag se på ett av programmen tills det blir paus å sen byta tills det blir paus igen osv, men det blir svårt att få nån helhet på de sättet iof......... ;P

Inga kommentarer: