lördag 22 november 2008

Lördag

Kollade just på termometern å de e svinkallt ute, -14,9 fy säger jag då bara!!
Känner mig seg och tom idag, beror kanske på att jag fick ur mycket känslor ur systemet igårkväll?

Jobbar idag/kväll 13:00-21:00, jobbar samma tider imorgon.
Har blandade känslor inför de, ja e verkligen jätteglad över att få jobba å tjäna lite välbehövda pengar men när jag känner mig såhär måste jag anstränga mig för att vara närvarande när jag jobbar och det blir svårare att komma ihåg saker som vilken tid dom gör vad osv.

Samtidigt är det bra för mig att jobba när ja känner mig lite "förvirrad" för då tvingas jag skärpa till mig och tänka på annat.

Isak sover fortfarande, har inte bestämt om jag ska väcka honom eller låta honom sova........vill ju hinna träffa han innan jag far.

Har lite småstädning att fixa här hemma, ska ta tag i de nu.

Känns som de blev ett tråkigt inlägg de här, men så e de ibland.

1 kommentar:

Alex sa...

Inga inlägg är tråkiga... Det e bara kul att läsa vad som händer i livet..... Man är inte alltid på topp...