torsdag 20 november 2008

Torsdag

De blev väldigt sent innan jag kom isäng igår, somnade nån gång efter ett så jag har varit rätt seg idag.
Men bortsett från det så har dagen varit riktigt bra:)

Har varit på skolan två gånger idag, men när jag kom dit för den andra lektionen så visade det sig att de skulle syssla med något annat idag ,så jag fick bara min uppgift sen fick jag gå, de va rätt nice måste jag erkänna.

När jag kom hem så gick jag å Isak ner i källaren och började gå igenom kartonger, en hel del ska bort (vilket jag tycker e så skönt!) vi märker nu alla kartonger med vart de ska i huset ex, källaren, köket osv, och de som ska ner i källaren märker vi även med namn och innehåll.
Jag tror och hoppas att flytten kommer att flyta på ganska bra, längtar jätte mycket!!

Känns så oerhört drygt bara att vi måste tapetsera om i hallen här i lägenheten innan vi flyttar (wille har tuggat på tapeterna).

När Isak hade farit på jobbet tog jag en "liten" tupplur på ca 2 timmar, men ja tror ja behövde det för jag är ändå jätte trött nu.

Har nyss hängt och vikt tvätt, nu ska jag bara gå en sväng me lillbubben å sen e de dags att vila ögonen ett tag ;P

Natti natti!!

Inga kommentarer: