måndag 10 november 2008

Måndag

Dagen började med att ja som vanligt sov på tok alldeles för länge, va då som vanligt tvungen att stressa iväg till skolan, men ja va i tid!! :)

Efter lektionen bar det iväg till Alex där ja fikade lite go fika, fick hjälp me pluggandet inför ett prov ja har på ons.....som vanligt skrattade vi en hel del, och så fick jag höra på lite hästplaner hon hade!

Vi drog sedan i väg i min supersnabba saab till dollarstore, där jag fyndade lite snygga gardiner till mitt och Isaks blivande hem:) Ja e egentligen ganska less på panelgardiner, men tyckte de där va så snygga så de blir nog bra ändå. Känns kul att ha något nytt med sig till huset i alla fall:)

När ja kom hem så va Isaks kusin med flickvän och kollade in våran lägenhet, de står tydligen fyra i kön på att hyra den.....visste inte att det är så stor efterfrågan på lägenheter. Känns som skumt att visa upp den, missförstå mig inte nu, ja vill flytta och det känns jätte bra! men jag har också många bra minnen förknippade med den.

Nä nu ska jag gå kvällspromenaden me Wille å sen e de dags att krypa till kojs! Hoppas ja kan somna, de har varit så mycket nu ett tag så de har varit lite svårt på den fronten....
Godnatt gott folk!

Inga kommentarer: