lördag 22 november 2008

Fredag

Orkade inte blogga igår av nån skum anledning så jag gör det nu istället.

Igår började morgonen med att jag hade prov i data, det känns som det gick ganska bra men e osäker på om jag skrev rubrikerna på rätt sätt.

Efter provet for jag förbi farmor för att fördriva tiden lite medan Isak låg och sov.

Efter middan körde vi till husbondliden där vi hälsade på både mor å far och lillkusin :)
De följde även med ut en sväng när vi gick och kollade in vårt blivande hus! Jag längtar så mycket tills det är dags, skulle nästan kunna hoppa över julen i år bara för att få flytta nu! ;P
När vi var i husbond passade Isak på att köra en liten tur med skotern som vi sedan tog med in till stan.

När vi kom till stan så lämnade Isak av mig och wille på bbv för jag ville hinna se lite av idol i allafall, han skulle bara fara till garaget för att lämna skotern och sen komma å hålla mig sällskap........trodde jag.

Jag väntade och väntade, ringde och fråga var han var och han sa "jag kommer om ett litet tag", jag väntade lite till men kl 24:00 gick jag å la mig.
Va dock vaken när han kom hem, så då pratade vi ett tag och jag fick vräka ur mig lite känslor som konstigt nog inte hade något med han att göra!

Efter att varit lite nere ett tag och fått alla möjliga kännslor ur systemet så va jag pigg igen, så ja gick upp, kika lite på tv, och gick sen å la mig igen.

Inga kommentarer: