tisdag 25 november 2008

Måndag

Än fast det är tisdag nu så tänkte jag skriva lite om gårdagen.
Egentligen var den inte särskilt händelserik men jag skriver några rader ändå :)

Det började som en vanlig måndag, ja for iväg till skolan för att ha min lektion men när ja kom dit så var det inte den vanliga läraren så jag frågade efter henne, å hon skulle komma på ett tag.
Blev lite konfunderad och undrade om jag egentligen skulle behöva vara kvar, men efter ett tag kom hon. Jag fick då veta att klassen skulle arbeta med något annat än vad de vanligen gör så jag fick en hemuppgift, och gick hem. det känns så drygt när man masat sig dit för att sedan fara hem direkt men samtidigt ska man väl inte klaga :)

På kvällen hjälpte jag Jenny att bära ner en del grejer till hennes bil som hon skulle ta med sig till deras nya lya, de va trevligt att träffa henne ett tag.

När jag kommit över till oss och höll på med ett skolarbete (jag ritade och färglade figurer) så knackade det på dörren, de va Sandra som undrade om vi hade nån mobil över som hon kunde låna. Efter vad som kändes som en evighet så hittade Isak tillslut en som både fungerade och vi hade kvar laddaren till.

Inga kommentarer: