onsdag 19 november 2008

Onsdag

Måste börja dagens inlägg med att berätta lite om gårdagen/kvällen,
va ju å träffa min nyfödda å jätte söta kusin :) Han e så otroligt söt! Å ja hade turen att få hålla i honom hela tiden vi var där, snacka om att ja va stolt/nöjd! De e så svårt att fatta att man kan skapa ett liv, sen har ja svårt att fatta att han inte alltid kommer va så där liten......
Längtar verkligen till jag får vara barnvakt!

Sen på kvällen gick jag över till Jenny där jag fick en stor och trevlig överraskning (vet inte om de stavas så?), längtar till ikväll!

Har haft dagens lektion och hunnit vara hos farmor ett tag å snyltat lite fika, och gjort henne orolig :/
Hon har nämligen väldigt lätt att bli de, hon e orolig för att vi ska köpa hus (tror att de ska ta slut mellan ja å Isak typ när som helst), å när ja idag berätta att vi ska ha en till hund så blev hon inte direkt mindre orolig. De e inte direkt kul att berätta roliga nyheter för henne när jag vet att hon kommer omvandla det till dåliga nyheter, kunde faktiskt inte hålla tyst så ja sa de till henne (inte för att de gjorde nån skillnad direkt).

Men ja e då glad över dessa förändringar som kommer att ske inom kort, de e väl ändå de som e viktigast?!?

Nu ska ja ta å göra lite nytta! har lite plugg att göra bort.

1 kommentar:

Alex sa...

så sött att du fick äran att hålla honom hela tiden.. hoppas att du sniffa lite på honom.. bäbisar luktar så gott=)

Hoppas att det gick bra att plugga..