onsdag 26 november 2008

Onsdag

Idag har det varit en riktigt bra dag :)

Jag å Wille for till Alex runt nio snåret, vi pluggade=alex hjälpte mig med några frågor på naturkunskapen som jag inte fattade;P
Vi käkade lite å drack kaffe som riktiga vuxna :P
Och så skrattade vi en hel del!

Efter mitt besök där for jag och hämtade Harry, och har just varit och lämnat honom.
De gick hyfsat bra när han var här tycker ja, båda hundarna stressade en hel del men de e ju inte så konstigt så här i början när allt är nytt.

Ska hämta honom i morgon efter lektionen också, ska bli skoj.

Å de kändes så härligt när jag skulle lämna honom för medans jag pratade med ägarna så satt han vid min sida hela tiden, kändes nästan lite skumt att lämna honom.
Å Wille blev så besviken när han for, hans kompis:)

Inga kommentarer: