onsdag 12 november 2008

Onsdag

Den här dagen har hittils varit riktigt bra, hade provet direkt på morgonen och för typ första gången i världshistorien så känns det som att det gick bra (det brukar det aldrig göra för mig när jag haft prov) så jag känner mig lättad och på topp :)

När de var avklarat så körde jag och hämtade Alex, vi for å handlade lite mat, snus (än fast ja hade en nästan full dosa) känns alltid bra å veta att jag har en oöppnad, lyxade också med att köpa lite go choklad som för att fira!

När vi kom hem gick vi på en härlig promenad med lill bubben, e så mycket roligare när man har sällskap.

Har också nyss gjort klart och skickat in en uppsats i historia, känns enormt skönt eftersom jag jobbat på den länge. Alex sitter just nu å spelar guitar hero så jag ska ta å joina henne:)

Adios!!

Inga kommentarer: